Skuteczna dieta na potencję istnieje!

Dietoterapia i holistyczne podejście do ożywiania ma wpływ na wszystkie organy i narządy ciała. Młody mężczyzna nie pojmuje, dlaczego jedzenie pizzy, chipsów i picie piwa ma szkodzić jego erekcji, dopóki sam nie zauważy u siebie problemów. Natomiast gdy takie się pojawią, zaczyna się panika. Stres podnosi kortyzol, który jeszcze gorzej wpływa na erekcję. Łykanie tabletek pomaga tylko przez chwilę, a z czasem nie daje żadnego efektu. Wtedy pojawia się szansa na sprawność seksualną wymagająca zaangażowania i dyscypliny. Tą szansą jest właściwa dieta.

Regulacja hormonów dzięki działaniu cholesterolu

tłuszcz
źródło: https://pixabay.com/

Nie dajcie się omamić reklamom i śmiesznym wstawkom z filmów i seriali, które pokazują mężczyznę jedzącego sałatę na zwiększenie potencji. Facet to nie krowa a testosteron to nie mleko. Ten hormon powstaje tylko i wyłącznie z cholesterolu. Tego dobrego cholesterolu, który znajduje się w nasyconych tłuszczach zwierzęcych. Zaskoczeni? Okazuje się, że golonka, karkówka, masło, żółtka jaj oraz smalec wołowy i wieprzowy to najlepsze źródła dobrego cholesterolu. Złym cholesterolem jest ten zawarty w utwardzonych tłuszczach zwierzęcych (margaryna) oraz w spożywanych w nadmiarze olejach roślinnych. Żeby dieta na potencję działała prozdrowotnie powinna stosować się do ważnego założenia żywieniowego. Jest nim rozdzielenie tłuszczów nasyconych i mięs od węglowodanów. Koniec z jedzeniem chleba do jajek i ziemniaków do kotleta. Sałatka warzywna i surówki to znacznie lepszy kompan dla tłustego mięsa. Natomiast kasze i inne węglowodany lepiej jeść bez białka zwierzęcego i tłuszczu.

Naturalne podnoszenie tlenku azotu dla potencji

dieta na potencję
źródło: https://pixabay.com/

Zadaniem tlenku azotu jest kontrola obiegu krwi oraz właściwa wymiana wiadomości między komórkami nerwowymi. Można się łatwo domyślić, że jego zadaniem jest również wywoływanie i utrzymanie erekcji. Ten gaz wytwarzany w organizmie mężczyzn i kobiet z biegiem lat jest coraz trudniejszy do zsyntetyzowania. Zła dieta może spowodować znaczne obniżenie jego występowania. Suplementy zawierające l-argininę oraz l-cytrulinę (aminokwasy endogenne) powodują czasowy efekt pompy. Zawierają je wszelkie preparaty na erekcję dla mężczyzn. W żywności znajdziemy je tam, gdzie występuje duża ilość białka. W końcu są to aminokwasy, które składają się na cząsteczkę białka. Szczególnie bogate są wszelkie czerwone mięsa, drób, wieprzowina i ryby. Dlatego mężczyźni powinni regularnie spożywać białko pochodzenia zwierzęcego. Mleko i jogurty nie mają ich tak dużo jakbyśmy mogli sądzić. Weganie mogą ratować się soją, migdałami i soczewicą. To drugi argument dotyczący spożywania mięsa, który należy wziąć pod uwagę, by podnieść sprawność seksualną.

Pin It

Warto zobaczyć

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.